אנו גאים לארח חמ"ל לב אחד אזור השרון

דלת פתוחה לחמ"ל לב אחד

הנהלת הוד והדר הסכימה לארח זמנית את מרכז הפיקוד של לב אחד אזור השרון במרכז החינוכי ע"ש תמר דבוסקין, לאחר שהוא נאלץ לעזוב את מיקומו הקודם ולא מצא חלופה סבירה. בתקופות מאתגרות בלתי נתפסות, איננו יכולים להעלות על הדעת מצווה מתאימה יותר מאשר לאפשר "בית התכנסות" לשהות ב"בית התפילה" שלנו.
 
מה זה לב אחד? לב אחד, עמותה שנוסדה בשנת 2005 על ידי האקדמיה למנהיגות עין פרת, היא רשת של מרכזי סיוע בעתות משבר, אשר מבצעים 7 ימים בשבוע פעולות מצילות חיים/ פיקוח נפש.
 
כעמותה ישראלית לאומית ותיקה, לב אחד נכנסה לפעולה מיד עם פרוץ המלחמה. הארגון, המקיים מרכזי פיקוד בכל הארץ, אוסף ומחלק מצרכים חיוניים לחיילים ולמשפחות, ומסייע למי שחייהם התהפכו בעקבות הטבח, העקירה והאיומים המתמשכים.
 
איך אתם יכולים לעזור? מרכז לב אחד הנמצא בהוד והדר מחפש מתנדבים בעלי כישורים שונים, אשר יקיימו משמרות קבועות בביצוע מגוון פעילויות, כל אחד ואחת לפי יכולתו/ה. לדוגמה: גיוס כספים, שיחות טלפון עם אנשים בודדים, אריזת אספקה ועבודה במחשב. אפשר להירשם כאן.
 
הפריטים שתוכלו לתרום הם:  אורז, פסטה,  פתיתים , חטיפי אנרגיה, חטיפים מלוחים וממתקים, קפה, תה, מלח, סוכר וכו', שמפו, מרכך, תחליב רחצה, סבון גוף, סגריות , אוכל לתינוקות, חיתולים, מגבונים, טמפונים , פדים, מוצרי היגיינה לנשים, מברשת ומשחת שיניים, בוקסרים, גרביים צבאיות, הלבשה תחתונה לנשים ולילדים.
 
לפעמים התנדבות זמנית עשויה להיות מועילה, תלוי בפעולה המתבקשת. בדרך כלל עדיף להתחייב למשבצת קבועה.
 
קהילת הוד והדר העמידה את הסיוע למאמץ המלחמתי בראש סדר העדיפויות. איבדנו קצת הכנסה בגלל מתן חינם את המקום למרכז הפיקוד של לב אחד. אם החברים והמשפחה שלכם שואלים לאן לשלוח כסף כדי לעזור, אנא הזמינו אותם לעזור להפוך את בית הכנסת שלנו ל-"בית של מעשים טובים"
 
אנו בטוחים שסוזי ותמר דבוסקין ז"ל היו מוצאות משמעות רבה בהחלטה לשכן את לב אחד במרכז החינוכי לזכרה של תמר.
 
עבדנו קשה כדי שזה יקרה, בהתחשב בנסיבות הדחופות. הדברים לא תמיד התנהלו בצורה חלקה כמו שהיינו רוצים, לכן קבלו את התנצלותנו אם המהירות שבה הוחלט על היוזמה הזאת הפריעה לכם.
 
 מאחל לכולנו נחמה בקהילה ובמעשים טובים.
 שימרו על עצמכם,
ברני גרין, יו"ר